905. Alfa Romeo Montreal 1974 : MAP‐97

Rosso/Farina -punainen, moottori 2,6 ltr, mittarilukema 30 700 km, sisätiloissa musta nahkaverhoilu. 8 sylinteriä + 4 nokka-akselia. Classic Datan tarkastus tehty, arvosana 2, raportti valmistumassa. Malli nimettiin konseptimallinsa ensiesittelypaikan, vuonna 1967 pidetyn Montreal Expon mukaan. Ensimmäinen tuotantoauto esiteltiin Genevessä vuonna 1970. Autoa valmistettiin yhteensä 3 925 kappaletta ja sen tuotanto päättyi vuonna 1977. Vuonna 1974 valmistettiin vain 78 kappaletta - joista yksi on kyseinen yksilö. Tuotu Ruotsista 1990-luvulla. Osallistunut kansainvälisiin luotettavuusralleihin. Huollot ja parannustyöt tehty Triangle Motor Co:ssa viimeiset 20 vuotta. Viimeisimmät huollot lokakuu 2020: mm. laturin johtojen korjaus, tulppien sekä moottori- ja vaihteistoöljyjen vaihdot. Luettelon laadintahetkellä auto odottaa uusia moottorin osia, myydään kunnostettuna. Moottorin valmistumispäivästä ei voida olla varmoja, koska osat edelleen matkalla. Mm. peltisarjat lähes formula-materiaalia. Museorekisterissä, seuraava katsastus 10/2024. The Peking to Paris-esite, jossa auto esiintyy. Ohjekirjoja. Auto rekisteröidään ostajan nimiin sen jälkeen, kun sen vasarahinta (provisioineen) on kokonaisuudessaan maksettu Hagelstam & Co:lle. Kuittia vastaan ostaja voi käydä lunastamassa auton Triangle Motor Co:n toimipisteestä, jossa rekisteröinti tapahtuu. Ajoneuvo on nähtävissä Triangle Motor Co:n toimipisteessä. Luettelotietojen oikeellisuudesta vastaa Triangle Motor Co.

Huutokauppa päättyi 19.05.2021

Vasarahinta

Lähtöhinta

75 000 €

Rosso/Farina -punainen, moottori 2,6 ltr, mittarilukema 30 700 km, sisätiloissa musta nahkaverhoilu. 8 sylinteriä + 4 nokka-akselia. Classic Datan tarkastus tehty, arvosana 2, raportti valmistumassa.

Malli nimettiin konseptimallinsa ensiesittelypaikan, vuonna 1967 pidetyn Montreal Expon mukaan. Ensimmäinen tuotantoauto esiteltiin Genevessä vuonna 1970. 
Autoa valmistettiin yhteensä 3 925 kappaletta ja sen tuotanto päättyi vuonna 1977. Vuonna 1974 valmistettiin vain 78 kappaletta - joista yksi on kyseinen yksilö.

Tuotu Ruotsista 1990-luvulla. Osallistunut kansainvälisiin luotettavuusralleihin. Huollot ja parannustyöt tehty Triangle Motor Co:ssa viimeiset 20 vuotta. Viimeisimmät huollot lokakuu 2020: mm. laturin johtojen korjaus, tulppien sekä moottori- ja vaihteistoöljyjen vaihdot. Luettelon laadintahetkellä auto odottaa uusia moottorin osia, myydään kunnostettuna. Moottorin valmistumispäivästä ei voida olla varmoja, koska osat edelleen matkalla. Mm. peltisarjat lähes formula-materiaalia. Museorekisterissä, seuraava katsastus 10/2024.

The Peking to Paris-esite, jossa auto esiintyy. Ohjekirjoja.

Auto rekisteröidään ostajan nimiin sen jälkeen, kun sen vasarahinta (provisioineen) on kokonaisuudessaan maksettu Hagelstam & Co:lle. Kuittia vastaan ostaja voi käydä lunastamassa auton Triangle Motor Co:n toimipisteestä, jossa rekisteröinti tapahtuu.

Ajoneuvo on nähtävissä Triangle Motor Co:n toimipisteessä. Luettelotietojen oikeellisuudesta vastaa Triangle Motor Co.

Lisätiedot

Rosso/Farina -punainen, moottori 2,6 ltr, mittarilukema 30 700 km, sisätiloissa musta nahkaverhoilu. 8 sylinteriä + 4 nokka-akselia. Classic Datan tarkastus tehty, arvosana 2, raportti valmistumassa.

Malli nimettiin konseptimallinsa ensiesittelypaikan, vuonna 1967 pidetyn Montreal Expon mukaan. Ensimmäinen tuotantoauto esiteltiin Genevessä vuonna 1970. 
Autoa valmistettiin yhteensä 3 925 kappaletta ja sen tuotanto päättyi vuonna 1977. Vuonna 1974 valmistettiin vain 78 kappaletta - joista yksi on kyseinen yksilö.

Tuotu Ruotsista 1990-luvulla. Osallistunut kansainvälisiin luotettavuusralleihin. Huollot ja parannustyöt tehty Triangle Motor Co:ssa viimeiset 20 vuotta. Viimeisimmät huollot lokakuu 2020: mm. laturin johtojen korjaus, tulppien sekä moottori- ja vaihteistoöljyjen vaihdot. Luettelon laadintahetkellä auto odottaa uusia moottorin osia, myydään kunnostettuna. Moottorin valmistumispäivästä ei voida olla varmoja, koska osat edelleen matkalla. Mm. peltisarjat lähes formula-materiaalia. Museorekisterissä, seuraava katsastus 10/2024.

The Peking to Paris-esite, jossa auto esiintyy. Ohjekirjoja.

Auto rekisteröidään ostajan nimiin sen jälkeen, kun sen vasarahinta (provisioineen) on kokonaisuudessaan maksettu Hagelstam & Co:lle. Kuittia vastaan ostaja voi käydä lunastamassa auton Triangle Motor Co:n toimipisteestä, jossa rekisteröinti tapahtuu.

Ajoneuvo on nähtävissä Triangle Motor Co:n toimipisteessä. Luettelotietojen oikeellisuudesta vastaa Triangle Motor Co.

Lunastus

viiden (5) arkipäivän sisään osoitteessa Tehtaankatu 27, Helsinki. Huutokauppaviikolla huutokaupan ajan, to-pe klo 11-17, la klo 11-15 ja ma klo 11-17. Lue lisää täältä. Lunastusajan umpeuduttua perimme säilitysmaksun joka on 5 €/kohde/arkipäivä (isokokoiset kohteet 10 €/kohde/arkipäivä).